Agencja Prosoft s.c. z Warszawy
Systemy informatyczne Projektowanie stron WWW Nadzór nad sprzętem

od 1991 roku

Oferta systemów informatycznych

Oferta systemów informatycznych autorstwa Agencji PROSOFT do obsługi pojedynczych jednostek oświatowych, zbiorczych biur finansowych oświaty, biur rachunkowych, firm produkcyjnych i usługowych, jednostek kultury fizycznej i sportu:


1. System Finansowo-Księgowy

System umożliwia prowadzenie księgowości dla nieograniczonej ilości firm (ograniczenie jedynie wielkością bazy danych SQL), jako oddzielna firma może być traktowana każda oddzielna firma obsługiwana przez biuro rachunkowe lub każda placówka obsługiwana przez Biuro Finansów Oświaty. Każda firma / placówka ma swój indywidualny plan kont, dla jednostek/zakładów budżetowych także indywidualny plan wydatków i dochodów.
Wewnątrz systemu jest także moduł Środków trwałych i wyposażenia (dla każdej firmy oddzielny).
Cechy i funkcje systemu:- nieograniczona ilość kont księgowych (syntetyka 3 znaki + 17 znaków analityka),
- wykaz klasyfikacji budżetowej (dział, rozdział, paragraf, źródło finansowania) wraz z planem wydatków i dochodów, historia kolejnych zmian planów wydatków i dochodów z dokładnością do miesiąca,
- dla każdego konta księgowego można przydzielić klasyfikację budżetową, co ma wpływ na sprawozdania budżetowe,
- wykaz kontrahentów (nazwa, adres, nip),
- w dokumencie można wprowadzić nieograniczoną ilość księgowań, możliwe są księgowanie jednostronne, możliwe natychmiastowe rozliczanie zobowiązań i należności w momencie księgowania wyciągu bankowego lub raportu kasowego,

- przy zakładaniu dokumentu możliwość śledzenia na żywo aktualnych wydatków na paragrafach, które są przypisane kontom księgowym użytym w dekretach, zapewnia to szczególnie pod koniec roku jednostkom budżetowym, śledzenie wydatków i zobowiązań,
- prowadzenie rozliczeń zobowiązań i należności z możliwością wydruku Wezwań do zapłaty, Not odsetkowych, Potwierdzeń Sald, Wykazu Nadpłat,
- prowadzenie Rejestru Sprzedaży (współpraca z systemem Fakturowanie w zakresie automatycznego księgowania faktur sprzedaży), prowadzenie Rejestru Zakupów, tworzenie deklaracji VAT-7 z możliwością rozliczenia podatku VAT wg proporcji (struktury) , tworzenie pliku XML do wysyłki elektronicznej deklaracji VAT-7,
- prowadzenie rejestru stypendystów oraz wypłat dla nich, tworzenie PIT-8C, tworzenie wersji XML dokumentów PIT-8C do wysyłki elektronicznej,
- w momencie księgowania faktury zakupowej można stworzyć informację o przelewie do wykonania (zwykłym lub podzielona płatność VAT), pod warunkiem że konto MA 2xx jest powiązane z kontrahentem z wykazu założonych kontrahentów. Dodatkowo należy od razu zdefiniować konto wydatkowe dla przygotowania księgowania wydatków w momencie dekretowania wyciągu bankowego z dnia zapłaty, gdzie później system sam zaproponuje kwoty i dekrety wydatkowe oraz od razu połączy wykonane płatności na wyciągu z fakturami zakupowymi,

- prowadzenie Klasyfikacji Środków Trwałych, Wykazu Środków Trwałych i Wyposażenia (oraz Wartości Niematerialnych i Prawnych), naliczanie amortyzacji na konkretny miesiąc lub za cały rok z podziałem na grupy. Przekazywanie środków trwałych i wyposażenia do użytkowania (dział, użytkownik), prowadzenie historii użytkowania. Możliwość wprowadzania zwiększeń / zmniejszeń wartości. Możliwość likwidacji, zniszczenia , sprzedaży, przekazania pozycji. Dla całej grupy lub dla konkretnego środka możliwość określenia kont WN i MA potrzebnych do generowania automatycznego księgowania umorzenia. Tworzenie Wykazu Środków i Wyposażenia, Kartoteki ŚTiWN, Wykazu wg Klasyfikacji Środków Trwałych, Tabeli amortyzacji.

- pełna współpraca z systemem KIKUM m.st. Warszawy w sprawie wspólnego rozliczania podatku VAT od 2016 roku (generowania plików xls dotyczących rejestru sprzedaży i rejestru zakupów). Pliki xls są tworzone z danych wprowadzanych w rejestrze sprzedaży i zakupu (faktury zakupowe rozliczane wprost i nierozliczane wprost), każda pozycja kodowana zgodnie z kodami wymaganymi przez m.st. Warszawa.

- automatyczne tworzenie sprawozdań budżetowych : RB-23, RB-27, RB-27S, RB-28, RB-28 Programy, RB-28 UE, RB-28NW , RB-28S, RB-30, RB-34, RB-50 Wydatki, RB-70, RB-BZ1, RB-N, RB-ST . Sprawozdania można tworzyć dla pojedynczych placówek jak i zbiorcze dla całego Biura Finansów Oświaty,
- automatyczne tworzenie Bilansu Jednostki,
- automatyczne tworzenie Rachunku Zysków i Strat,
- automatyczne tworzenie Karty Monitorowania Wydatków, która zapewnia podgląd w paragrafie planu , wydatków , zobowiązań , procentu realizacji planu wydatków,
- automatyczne tworzenie "Opisówki" do bilansu,
- automatyczne tworzenie Bilansu Zamknięcia (bilans zamknięcia nie musi być na 31 grudnia, może to być np. 31 październik),
- automatyczne rozliczenie kosztów i wyniku,
- raporty : Dziennik Dokumentów, Dokumenty Zaksięgowane, Specyfikacja Sald, Zestawienie Obrotów i Sald, Rozliczenie Wyniku,

generowanie Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie : Rejestr Dłużników , KR , WB , VAT

System współpracuje z systemem Fakturowanie (automatyczne księgowanie faktur sprzedaży).
System współpracuje z systemem Kadry Płace Umowy Przelewy (automatyczne księgowanie list płac z dokładnym podziałem analitycznym wg działu, rozdziału i paragrafu oraz z podziałem na dokładnie przypisane konta analityczne z określeniem na poziomie każdego składnika listy płac lub umowy cywilno-prawnej).

Większość raportów można przygotować jako plik dla Excel'a (plik XLS), wszystkie można stworzyć jako plik PDF.
System ma rozbudowane zakresy ustalania praw dla operatorów systemu (tylko Środki Trwałe, tylko Stypendyści, tylko Sprawozdania - dla działu planowania).

 System Finansowo-Księgowy posiada opcjonalny moduł inwentaryzacyjny.

Moduł inwentaryzacyjny współpracuje z drukarką etykiet firmy Zebra (np. Zebra GK420T lub ZD420T) w celu drukowanie etykietach do naklejania na wyposażeniu lub środkach trwałych, etykiety foliowe 50mm x 30mm lub na etykiety "kruche" 50mm x 25mm).  Do przeprowadzenia spisu inwentaryzacyjnego wykorzystujemy czytnik kodów kreskowych, który współpracuje z modułem.

Moduł zapewnia prowadzenie wykazu wyposażenia, środków trwałych, ewidencji ilościowej (pozycje bez wpisanej wartości) oraz wartości niematerialnych i prawnych, każda pozycja może być przydzielona do konkretnego działu / pomieszczenia, pozycje mogą być przenoszone między działami / pomieszczeniami od konkretnej daty z zachowaniem historii użytkowania. Drukowana etykieta może zawierać skrót nazwy działu / pomieszczenia.

Moduł zapewnia przeprowadzanie spisu inwentaryzacyjnego przez stworzenie jednego lub wielu spisów na tę samą datę, gdzie obszary spisowe są rozłączne. Każdy spis inwentaryzacyjny ma możliwość wprowadzenia danych osób będących w komisji, można przygotować dla komisji czyste arkusze spisowe, na których są wydruki pozycji spisowych z podziałem na działy / pomieszczenia z obszaru spisowego, z ilością oczekiwaną lub bez tej ilości (komisja skanuje wszystko co jest w pomieszczeniu, bez wnikania ile powinno być). Po wykonaniu spisu jest możliwość wpisania uwag przy pozycjach, spis zakończony jest zamykany.


2. System Kadry Place Umowy Przelewy

System umożliwia pełną automatykę procesów zachodzących w dziale płacowo-kadrowym oraz dziale likwidacji (regulowanie zobowiązań - współpraca z systemem bankowym). Możliwość prowadzenia nieograniczonej ilości firm (wersja dla biur rachunkowych i dla Biur Finansów Oświaty), każda firma może być połączona definicjami składników płacowych z kontami analitycznymi w systemie Finansowo-Księgowym.
System jest podzielony na moduły (operator może mieć dostęp tylko do wybranych modułów):


I) KADRY
- prowadzi ewidencję kadrową pracowników. Dla jednostek budżetowych przy każdy pracowniku jest możliwość określenia podziału etatu na rozdziały od konkretnej daty (zatrudnienie pracowników w zespole szkół),
- możliwość zakładania danych emerytów - byłych pracowników zakładu (wypłaty socjalne z podatkiem ryczałtowym),
- możliwość zakładania danych wychowanków (naliczanie składek zdrowotnych dla deklaracji ZUS),
- wykaz wszystkich urzędów skarbowych wraz z kodem M.F. wymaganym w przekazie elektronicznym rozliczeń PIT / IFT,
- prowadzi ewidencję wydanych przeszeregowań i drukuje nowe angaże w uzgodnionym z użytkownikiem układzie,
- drukuje umowy o pracę w uzgodnionym z użytkownikiem układzie,
- drukuje świadectwa pracy w uzgodnionym z użytkownikiem układzie,
- możliwość zdefiniowana wydruku większości zestawień kadrowych (wykształcenia pracowników , miejsca zamieszkania, numery PESEL i NIP itp.),
- przygotowuje dane o nagrodach jubileuszowych (wykaz z informacją z ilością lat pracy na konkretny dzień),
- jw. lecz o zmianie dodatków stażowych (dodatek stażowy na listach płac jest liczony automatycznie z uwzględnieniem poprzednich miejsc pracy i przerw między zatrudnieniami, dokładność wyliczenia co do dnia),
- wykaz pracowników z ważnością badań lekarskich,
- możliwość generowania dokumentów ZUA (zarejestrowanie pracownika) i ZWUA (wyrejestrowanie pracownika) do systemu ZUS PŁATNIK bezpośrednio z systemu KADRY,
- prowadzenie urlopów przysługujących i do wykorzystania (rozliczanie z dokładnością do godzin),
- możliwość prowadzenia karty czasu pracy dla każdego pracownika z indywidualnym harmonogramem pracy w miesiącu, wyliczanie ilości godzin nocnych, godzin 50% i 100% . Poprawnie prowadzony czas pracy zapewnia roczne zestawienie czasu pracy dla całego zakładu. Opcja czasu pracy działa automatycznie z rejestrowaniem urlopów i zwolnień w module PŁACE,
- możliwość rejestrowania skierowań pracowników na badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne) wraz z wydrukiem skierowania, dodatkowo raport z wykazem skierowań w okresie,
- możliwość wprowadzenia wykazu ukończonych kursów przez pracownika (firma, nazwa kursu, data ukończenia, ilość godzin / dni), dodatkowo raport z wykazem pracowników odbywających w okresie konkretne kursy,
- możliwość wprowadzeni wykazu ukończonych szkół (uczelnia, kierunek, tytuł zawodowy, data ukończenia), dodatkowo raport z wykazem pracowników i ukończonymi kierunkami, możliwość filtrowania wykazu.

Dostępny opcjonalny moduł umożliwiający planowanie obłożenia danej komórki lub obiektu (np. pracownicy parkingu 24h, ratownicy na basenie - praca od 6:00 do 22:00) z kontrolą czy jest spełniona wymagana ilość pracowników w danym dniu z dokładnością co do minuty). Moduł ułatwia planowania grafików zatrudnienia, współpracuje z czasem pracy.


II) PŁACE
- definiowanie przez użytkownika do 300.składników płacowych dla pracowników,
- j.w. lecz do 99-ciu szablonów list płac dla w/w grup pracowników,
- tworzenie próbnych list płac ,ich edycja i ew. poprawianie oraz przekształcanie w listy gotowe (do wypłaty) - możliwość automatycznego generowania listy w formacie PDF do określonego katalogu w momencie przekształcania na gotową. Dla jednostek budżetowych dla listy można określić "sztywny" rozdział (np. lista nadgodzin tylko z rozdziału szkoły podstawowej, na której znajdują się pracownicy zatrudnieni w innych rozdziałach) lub podział składników listy płac na rozdziały następuje z uwzględnieniem rozbicia etatu konkretnego pracownika na rozdziały wg daty wypłaty listy,
- tworzenie list z różnych kont bankowych firmy (np. konto podstawowe, konto socjalne),
- tworzenie wypłat dla emerytów - byłych pracowników firmy,
- tworzenie list z naliczeniem składek zdrowotnych dla wychowanków wraz z kontrolą okresu obowiązywania naliczania za wychowanka,
- tworzenie list z wypłatą po zmarłym pracowniku dla członków rodziny (w PIT-11 dochody takie wykazywane w odpowiednich polach, ewentualny PIT-8C za nadwyżkę wypłaty z funduszu socjalnego),
- wydruk list płac wraz z wyborem składników z szablonu listy które będą umieszczone na wydruku listy, określeniem składników do podsumowań listy oraz ewentualnym wyliczeniem nominałów banknotów do wypłaty gotówkowej i ew. zbiorczych podsumowań nominałów do pobrania z banku,
- listy płac drukowane wg wyboru jako paski lub jako odcinki rozdawane indywidualnie pracownikom,
- możliwość przygotowania przelewów na konta pracowników z pojedynczej listy lub z kilku list (połączony przelew dla konkretnego pracownika), przesłanie ich do modułu PRZELEWY,
- podsumowywanie gotowych list płac z dowolnego przedziału czasowego w zakresie wybranych przez użytkownika składników płac,
- prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń zgodnie z wymogami MF,
- prowadzenie imiennych kart zasiłków ZUS w formie wymaganej przez ZUS,
- wprowadzanie ZWOLNIEŃ i URLOPÓW i przenoszenie ich do KADR (urlopy rozliczane z dokładnością do godzin),
- pełne zautomatyzowanie obsługi wynagrodzenia za chorobę oraz zasiłków ZUS eliminujące ręczne obliczenia, waloryzację. Automatyczne przeliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego do podstawy zwolnień przy zmianie etatu. Automatyczne doliczanie do podstawy zwolnień wyrównania wynagrodzenia dla danego miesiąca wypłaconego w późniejszym okresie, automatyczne odejmowanie z podstawy zwolnień wyrównania wynagrodzenia wypłaconego w danym miesiącu , ale dotyczącego miesiąca wcześniejszego,
- pełne zautomatyzowanie rozliczeń z ZUS we współpracy z systemem PŁATNIK (listy płac i rachunki z umów cywilno-prawnych),
- automatyczne wstawianie pracowników do list zasiłkowych za zadany okres i wyliczanie wynagrodzenia (zasiłku) za okres niezdolności zawarty w datach listy,
- przygotowanie przelewów na konta osobiste pracowników, eksport do modułu PRZELEWY,
- przygotowywanie przelewów dotyczących potrąceń (ubezpieczenia , spłaty pożyczek) na konkretnych wierzycieli z modułu PRZELEWY i powiązanych w konkretnych składnikach płacowych. Możliwe jest tworzenie oddzielnych przelewów dotyczących indywidualnych potrąceń konkretnych pracowników (potrącenia komornicze, przelewy na konkretne konta związane ze sprawą komorniczą, czy też alimenty),
- przygotowanie informacji o zaliczkach na podatek za dany miesiąc z uwzględnieniem list płac i umów cywilno-prawnych z podziałem na konta bankowe, z których były dokonywane wypłaty, możliwość tworzenie przelewów zaliczki na podatek na konto urzędu skarbowego związanego z firmą,
- pełne zautomatyzowanie naliczania zaliczek podatku dochodowego z „pilnowaniem" przez program obniżania przedziałów podatkowych i zaniechania naliczania zaliczki (dla określonych kryteriów) oraz rozliczania rocznego podatku dochodowego wraz z wydrukiem informacji podatkowych dla pracownika, zakładu i dla właściwych urzędów skarbowych (PIT-4R, PIT-11 i PIT-40, PIT-8C -> stypendyści lub wypłaty po zmarłym pracowniku). Możliwy druk dwustronny, jeżeli drukarka ma takie możliwości. Wysyłka elektroniczna dokumentów PIT w formacie XML. Analizowane są listy płac i umowy cywilno-prawne,
- wydruk przelewów zaliczek na podatek dla właściwego Urzędu Skarbowego,
- uwzględnienie przekroczenia wieku 55 lub 60 roku życia przy naliczaniu FP i FGŚP,
- raport z dochodami rocznymi nauczycieli z podziałem na stopnie awansu,
- raport z danymi dla systemu SIO (marzec , wrzesień),
- raporty ze stawkami wynagrodzeń administracji i obsługi,
- raport z wykazem średnich wymiarów etatów z podziałem na miesiące,
- raport z wykazem nadgodzin godzin dla nauczycieli i administracji – obsługi,
- wydruk rocznych druków RMUA w połączeniu z bazą płatnika (wersja bazy płatnik MDB lub SQL),
- przygotowanie i wydruk danych średnich zarobków pracownika za okres od 2 do 12 miesięcy,
- zaświadczenia o dochodach dla emerytów wymagane corocznie na koniec lutego,
- zaświadczenia do urzędu pracy,
- zawiadomienia dotyczące dochodów z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych o uzyskaniu dochodu 380 zł rocznie świadczenia pieniężnego,
- automatyczne generowanie druku RP-7, prowadzenie wykazu wystawionych RP-7 dla pracownika, możliwość wpisania wszystkich danych do druku RP-7 za okresy dochodów, których brak w danych płacowych,
- współpraca z systemem FK przy naliczeniach list płac i umów-zleceń (stworzenie Polecenia Księgowania) wg szczegółowych definicji każdego składnika płac, co zapewnia tak szczegółowy poziom księgowań na konkretne analityki jak tego wymaga użytkownik (np. dodatkowe nagrody roczne są księgowane w koszty na zupełnie inne konta analityczne, każde potrącenie z list może być księgowane na zupełnie inne konta rozrachunkowe). W przygotowaniu dekretów uwzględnione są rozdziały określone przy pracownikach lub wymuszone przy liście. Po zaakceptowaniu dekretów w poleceniu księgowania taki dokument jest tworzony w systemie Finansowo-Księgowym.


III) UMOWY-ZLECENIA
- prowadzi ewidencję osób obcych otrzymujących wynagrodzenie z tytułu umów cywilno-prawnych,
- pracownicy z modułu KADRY są widoczni automatycznie,
- możliwość tworzenia umów-zleceń, umów o dzieło, umów ryczałtowych. Umowy mogą być jednorazowe (umowa plus rachunek) lub okresowe (umowa plus wiele rachunków w okresie obowiązywania umowy),
- dla jednostek budżetowych możliwość zakładania wykazu rodzai prac, które mają określony rozdział budżetowy,
- możliwość wydruku umów i rachunków w uzgodnionym z użytkownikiem układzie,
- możliwość przygotowania przelewów na konta zleceniobiorców, przesłanie ich do modułu PRZELEWY,
- możliwość zakładania danych osób zagranicznych, rejestrowanie przychodów takich osób, tworzenie rozliczeń rocznych IFT-1 / IFT-1R, możliwy wydruk dwustronny, wysyłka elektroniczna w formacie XML,
- możliwość wydruku zestawienia wypłaconych rachunków, możliwość wydruku listy wypłat z miejscem na podpis (wypłata gotówkowa),
- możliwość tworzenia dokumentów zgłoszeniowych ZZA, ZUA, ZWUA do ZUS,
- dla umów okresowych automatyczne generowanie zerowego RCA lub RZA dla osób, które w miesiącu rozliczanym nie mają wypłaty z umowy. Ma to na celu podtrzymanie w ZUS okresu ubezpieczenia,
- możliwość przygotowania informacji o podatku ryczałtowym za dany miesiąc z uwzględnieniem list płac, umów cywilno-prawnych i wypłat dla osób zagranicznych z podziałem na konta bankowe, z których były dokonywane wypłaty, możliwość tworzenie przelewów podatku na konto urzędu skarbowego związanego z firmą,
- automatyczne przygotowanie PIT-8AR dla podatku zryczałtowanego, wydruk dwustronny, wysyłka elektroniczna w formacie XML.


IV) PRZELEWY
- tworzenie wykazu wierzycieli, każdy wierzyciel może mieć wiele kont bankowych,
- tworzenie przelewów za wierzytelności,
- współpraca z modułem PŁACE i UMOWY-ZLECENIA ,
- tworzenie pliku importu do bankowości elektronicznej (format zgodny z MultiCash lub z innymi formatami wymiany danych),

Większość raportów można przygotować jako plik dla Excel'a (plik XLS), wszystkie można stworzyć jako plik PDF.


3. System Fakturowanie
System umożliwia automatyzację procesu wystawiania faktur VAT, not, rachunków za czynsz, usługi , wywozy nieczystości, energię elektryczną, wynajem obiektów, rozliczenia między jednostkami budżetowymi itd.

System ma także możliwość obsługi rozliczeń rezerwacji obiektów sportowych wraz z uwzględnieniem rezerwacji w konkretnych dniach tygodnia z dokładnością do wybranej jednostki czasu (15 minut, 30 minut, 60 minut), obiekt może mieć kilka podobiektów (np. pływalnia ma 6 torów).

Opcje:
- zakładanie wykazu nabywców,
- rejestrowanie umów z okresem obowiązywania,
- możliwość zakładanie wykazu asortymentów dla danej umowy, które będą wykorzystywane przy automatycznym tworzeniu faktur, rachunków, not. Każdy asortyment można określić jako czynszowy, usługowy , nieczystości, energia elektryczna oraz pozostałe (możliwe założenie indywidualnego wykazu rodzai asortymentów),
- zakładanie faktur, not, rachunków do umów, zakładanie korekt faktur , korekt rachunków, ich automatyczne numerowanie,
- automatyzacja wystawiania faktur / rachunków dla konkretnych nabywców posiadających obowiązujące za dany miesiąc umowy oraz asortymenty powiązane z konkretnym rodzajem (np. faktury czynszowe na początku miesiąca),
- tworzenie rejestru sprzedaży dla każdego wystawcy, tworzenie rejestru zakupów,
- system jest uniezależniony od zmian stawek podatku VAT,
- druk deklaracji VAT-7 z możliwością rozliczenia podatku VAT wg proporcji (struktury),
- możliwość kodowania sprzedaży zgodnie z wymogami m.st. Warszawy w sprawie wspólnego rozliczania podatku VAT od 2016,

- generowanie Jednolitego Pliku Kontrolnego w zakresie : FA

- moduł rozliczeń rezerwacji obiektów sportowych z podobiektami (np. hala jest podzielona na sektory, basen na tory), dla każdego obiektu ustalana jednostka czasu rezerwacji (np. 15 minut, 30 minut), zakładanie dla każdego obiektu cenników z uwzględnieniem dni tygodnia i godzin wynajmu , różne cenniki dla różnych najemców (inne dla szkół publicznych, inne dla firm, inne dla klubów sportowych), w cenniku określenie kwot kar za odwołania. Konkretny operator systemu Fakturowanie może mieć prawo obsługi tylko wybranych obiektów (kierownik danego obiektu) i tylko on może zakładać rezerwacje, anulować rezerwacje, naliczać kary lub odwoływać rezerwacje z przyczyn niezależnych (np. awaria energetyczna , cieplna). Rozliczanie można dokonać za dowolny okres (tydzień, 2 tygodnie , miesiąc), nabywca wraz z fakturą może otrzymać szczegółowe rozliczenie dni z godzinami rezerwacji, których dotyczy faktura. Nabywca może mieć wiele umów najmu tego samego obiektu lub innych obiektów, jedna umowa może dotyczyć jednego lub wielu obiektów.

Zakres współpracy z systemem Finansowo-Księgowym:
- każdy asortyment stały zapamiętany dla konkretnej umowy związanej z danym nabywcą można określić jako czynszowy, usługowy , nieczystości, energia elektryczna oraz pozostałe. Dalej te informacje są wykorzystywane przy księgowaniu w systemie FK.
- każdy nabywca w systemie Fakturowanie jest związany z nabywcą (kontrahentem) w systemie Finansowo-Księgowym, a dalej z kontem księgowym (200/xxx lub 201/xxx) poprzez odpowiedni zapis przy danych umowy. Każda umowa dla której zakłada się faktury ma także określone konto MA (700/xxx lub 750/xxxx) odnoszące się do dochodów dla danego obiektu i paragrafu.
Mając tak zdefiniowane dane system Fakturowanie umożliwia automatyczne tworzenie dla systemu Finansowo-Księgowego dekretów dla danej faktury. Tak stworzone księgowania są zapisane w nowym dokumencie w bazie systemu Finansowo-Księgowego. Księgowanie odbywa się przez akceptację każdej faktury do dekretacji.
Możliwe tworzenie faktur / rachunków / not w formacie PDF w celu wysyłki w formie elektronicznej.




4. System Kasa

System Kasa:- nieograniczona ilość firm (ważne dla Biur Finansów Oświaty),
- prowadzenie wielu kas (budżet, dochody własne, fundusz socjalny),
- zakładanie wykazu kontrahentów,
- drukowanie dokumentów KP, KW,
- wystawione dokumenty KP, KW można anulować, ale nie usunąć,
- drukowanie raportów kasowych za dowolny okres (tygodniowe, miesięczne),
- prowadzenie rejestru wydanych czeków bankowych,
- sprawdzanie stanu kasowego pojedynczych firm lub zbiorczo wszystkich.






5. System Sekretariat (dla sekretariatu uczniowskiego placówek oświatowych)

System Sekretariat ma możliwość założenia wielu placówek (np. w zespole szkół oddzielne szkoła podstawowa, gimnazjum i liceum). System  prowadzi dla placówki wykaz klas w kolejnych latach szkolnych, do każdej klasy jest przypisany wychowawca. Zakładając uczniów można od razu przydzielić ich do klasy lub nie jeżeli rejestrujemy uczniów jako nabór (kandydaci). Możliwość prowadzenia także oddzielnie naboru do zerówki w szkole podstawowej.Dla każdego ucznia mamy możliwość przechowywania ważnych danych np.:
- nazwisko, imię, nr PESEL, data urodzenia, adres, imię ojca i matki, płeć , nr telefonu domowego, nr telefonu do ojca , nr telefonu do matki,
- czy uczeń jest z obwodu czy z poza obwodu (dla szkół podstawowych i gimnazjów), jeżeli uczeń jest z poza obwodu to mamy możliwość wpisania placówki do której uczeń powinien uczęszczać wg rejonu,
- data wpisu danych ucznia do programu,
- data rozpoczęcia nauki,
- wykaz klas do których uczęszczał uczeń w kolejnych latach szkolnych,
- wykaz dodatkowych zajęć na które uczęszcza uczeń , za które trzeba wnosić dodatkowe opłaty,
- kwota zadeklarowanej wpłaty na komitet rodzicielski w danym roku szkolnym,
- data wypisania ucznia i placówka , do której przeszedł uczeń w przypadku zmiany placówki,
- data ukończenia nauki,
- system umożliwia kontrolę wnoszonych wpłat na radę rodziców, świetlicę lub na zajęcia dodatkowe,
- zawiadomienie do WKU dla konkretnego ucznia,
Raporty:
- dowolnego zaświadczenia dla ucznia (np.: zaświadczenie o nauce w danej placówce),
- listy imiennej uczniów z podziałem na klasy (nazwisko, imię, klasa),
- listy imiennej uczniów z nr PESEL (nazwisko, imię, imię drugie , PESEL , klasa),
- listy imiennej uczniów z podziałem na dziewczynki i chłopców , dla placówki lub dla klasy,
- listy imiennej uczniów dla klasy z danymi wychowawcy,
- listy imiennej uczniów dla placówki z obwodu obcego, z której to dzieci uczą się w naszej placówce (szkoła podstawowa i gimnazjum),
- zbiorczej listy uczniów z obcych obwodów uczących się w naszej placówce (szkoła podstawowa i gimnazjum),
- zbiorczy wykaz uczniów z własnego obwodu , ale wypisanych do innych placówek, (szkoła podstawowa i gimnazjum),
- wykaz wpłat wniesionych na komitet rodzicielski lub na zajęcia dodatkowe , wykaz z podziałem na klasy,
- lista uczniów z danymi wymaganymi w przypadku wyjazdu na wycieczkę, lista z podziałem na klasy , a w danej klasie można wybrać konkretnych uczniów jadących na wycieczkę,
- lista wychowawców z przydzielonymi klasami na dany rok szkolny (lista sortowana po nazwiskach wychowawców),
- lista klas z przydzielonymi wychowawcami na dany rok szkolny (lista sortowana po klasach),
- lista absolwentów,
- lista kandydatów wg profili,
- lista uczniów wg dyscyplin,
- lista uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności,
- lista uczniów z ważnością badań lekarskich,
- lista uczniów z podziałem wg gminy lub dzielnicy zamieszkiwania , możliwość wykazu uczniów przed 18-tym rokiem życia.


W celu uzyskania oferty proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Specjalne ceny dla firm rozliczających do 10 osób (na umowę o pracę i umowy cywilno-prawne).
Wszelkie instalacje i wdrożenie wykonywane są zdalnie z wykorzystaniem Zdalnego Wsparcia Agencji PROSOFT, co obniża koszty wdrożenia systemów i zapewnia bardzo szybką reakcję na problemy pojawiające się w procesie wdrożeniowym.




W celu uzyskania oferty proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Specjalne ceny dla firm rozliczających do 10 osób (na umowę o pracę i umowy cywilno-prawne).
Wszelkie instalacje i wdrożenie wykonywane są zdalnie z wykorzystaniem Zdalnego Wsparcia Agencji PROSOFT, co obniża koszty wdrożenia systemów i zapewnia bardzo szybką reakcję na problemy pojawiające się w procesie wdrożeniowym.
Kontakt